سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر کس ادعا کند که به انتهای دانش رسیده است، نهایت نادانی خود را آشکار ساخته است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :16
بازدید دیروز :1
کل بازدید :21174
تعداد کل یاداشته ها : 38
103/2/18
10:58 ع

وصیت نامه شهید محسن حجتی

 بسم الله الرحمن الرحیم.

وَ لَا تَحسَبَّنَ الَذیِنَ قُتِلوُا فِی سَبیِلِ الَلهَ اَموَاتاً بَل اَحیَاءًعِندَ رَبِّهِم یُرزَقُونَ مپندارید آنان که در راه خدا کشته شده اند مرده اند بلکه زنده اند و در نزد پروردگارشان روزی میخورند . وصیت من از یک طرف به ملت مبارز و مسلمان می باشد و از طرف دیگر به پدر و مادرم می باشد . ولی وصیتم به ملت این است که وحدت خود را حفظ کنند و از تفرقه و نفاق بپرهیزیدو به ریسمان خدا چنگ زنید و بدانید که خدا ، جدا شدن راه دشمنان انقلاب و اسلام است . و فقط گوش به سخنان امام خمینی و روحانیت مبارز بدهند و بدانید که پیروی کردن از امام اطاعت از امام زمان (عج)می باشد و قدر این نعمت خداداده را بدانید و تنها راه رسیدن به سعادت گوش به فرمان امام بودن است. وصیتم به پدر و مادرم این است که اگر من شهید شدم هیچ ناراحت نباشید و افتخار کنید فرزند ناقابلی را در راه اسلام داده ایدو طوری رفتارتان نباشد که دشمن سوء استفاده کند و اگر شهید شدم دستهایم را مشت کنید و چشمهایم را باز بگذارید که دشمن بداند که راهی که من انتخاب کرده ام و در راه آن شهید شده ام کورکورانه نبوده است و با آگاهی کامل این راه را انتخاب کرده ام و اگر شهید شدم من را در قبرستان شهدای گلپایگان در قاضی زاهد به خاک بسپارید.

 واحد یاسر گروه 2 شماره 232


89/12/26::: 8:56 ع
نظر()